دیگــــر هیچ چیز مهم نیست

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

دیگــــر هیچ چیز مهم نیست

این روزهــــایم به تظاهر می گذرد…

تظاهر به بی تفاوتی،

تظاهر به بی خیـــــالی،

به شادی،

به اینکه دیگــــر هیچ چیز مهم نیست…

اما . . .

چه سخت می کاهد از جانم این “نمایش”

 

دارم سعی می کنم همرنگ جماعت شوم،

آهای جماعت…

میشود کمکم کنید؟؟؟؟؟؟

شما دقیقا چه رنگی هستید؟! 

:::::::::::::::::::::

 دست به صورتم نزن !

می ترسم بیفتد . . .

نقاب خندانی که بر چهره دارم! و بعد . . .

سیل اشک هایم تو را با خود ببرد . . .

و باز من بمانم و تنهایی . . .

:::::::::::::::::::::

چـه کـــرده ای بــا مــن . . . !!؟

کـه ایـن روزهـــا ،

تــــو را

فـقــط بـه انـدازه ی

یـک اشتبــاه مـی شنـاسـم . . . !!

:::::::::::::::::::::

به من قول بده

که در تمام سالهای باقی مانده تا ابد

مواظب خودت باشی...

شاید من نباشم که یادآوری اتــ کنم!!!

 



نظرات شما عزیزان:

m.k
ساعت0:28---16 مهر 1391
می دانم می رسد روزي
كه صدايت
در گوشم
خواهد مُرد!

و من
براي دفن تمام زمزمه هاي عاشقانه ات
گوشواره هاي سياه به گوش خواهم كرد!
و ياد بودي
روي گونه هايم
هميشه جاري خواهد ماند!

تا همه بدانند ، من
داغدار محبتي ام
كه دور از من
در گوش هاي ديگري
زمزمه خواهند شد...!!!


یاشیل
ساعت19:13---10 مهر 1391
عالی بود.با اجازه ات مطلب رو به اشتراک می زارم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:, ساعت توسط masoud |